onsdag 25. november 2009

ZZZZzzzzzZZZZzzzz



Eg burde egentlig kunne gerundium på spansk på rams, men eg har spilt kabal i ca 1,5 tima no, og endelig vant eg ( eg vart ultra hekta!) !! Jeee. Ellers burde eg ha 500000 biologi rapporta klare, men siden eg ikkje har bio imårra utsette eg det til Fredag (H2O er litt små fjern uansett). Og til sist burde eg egentlig ha vert i senga mi. hah. Høgre ankelen min ser ut som russland og den er knall blå! Jo det er ingen andre enn jessica som klare å snuble i ein grøft og flyge sånn seriøst 2 m fram og knefte ankelen (ok, det er sikkert mange som klare, whatever). Så no går eg rundt og bite tenner mens eg går, mamma sa eg burde ha krykker, men thats a no go! Eg er i dårlig humør (krangla med mamma ((ikkje om krykkene)) og glede meg til når eg har sovna og drømme nokke sjukt. Sånn btw så blir eg så sinnsjukt misunnlig på dessa utvekslingstudentane at det er ein skam!
Black Eyed Peace-Meet Me Halfway og tanken på at eg skal finne meg ein mann med heftige vakkre kinnbein får meg i litt bedre humør!!
Gjør ikkje kinnbein det med oss alle?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar