torsdag 26. november 2009

hahahahah!!!!

Eg trur eg e totalt skrullete! Joda no skal eg forklare før du kan bli HEILT enig!!
Idag når eg tok ein random tur innom IT klassen for å sjå om Lars hadde skjorta han kjøpteav meg igår, vinka S meg bort! (Lars hadde skjorta på seg, og kledde den) Ho skulle vise meg www.omegle.com! Ein heilt fantastisk nettside der du snakkar med strangers! WUHU! Sjekk it out seie no bare eg, folk kan umulig finne ut identiteten din, og du kan tulle så masse du vil!! (ENDA BEDRE!) Anyways eg har vert ganske hekta på det i 3 tima og har lol`a av meg hodet. Anyways eg begynte å snakke med ein heilt random, den ukjente sa han(ho kom fra uk, so då seff begynnte eg å prate litt meir med han/ho! Eg fant etterkvart ut at han var male, nett ferdig med å studere juss og heitte Adam. Joda seff kan folk tulle seg, men dette gjor ikkje han! Får ja, eg Jessica har adda han på face! (OG HAN VAR KJEKK, litt ivertfall)hohohoho!!!!! No for eg bare satse på at han ikkje er massemorder, eller ein ekkel 50 åring pedo, som lyg på facebook, som eg altso tvila på får han visste masse om juss, eg spurte han fra rættslæreboka osvosv. vertfall. KOR VÅGAL ER IKKJE EG; HEHÆ??!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar