torsdag 5. november 2009

BAYWATCH


Eg skal på ballett kl 21 og eg er trøtt, veldig trøtt. Ikkje ta meg feil eg elskar ballett, men eg veit virkelig ikkje ka som skjer? kvar torsdag er eg superduper trøtt! Den ultimate dansedagen min er på mandag,eg elskar mandagar!
Denne uka har vert yper slappt på skulen, neste veke derimot blir det tre prøver; matte, gym og norsk!
Men men..
Btw så går baywatch på tv!! et ord: slowmotion musikk vidioar som spillast i midten av ein episode kvar gang, som er absolutt DØDSMORSOMT! den serien er jammen meg min humor!! Går det an å vere så dramatisk???! Jess! sjå baywatch! <3
Ellers likar eg sånn sjokoladesaus som stivnar på isen, og at eg skal kasnkje til barcelona med klassen og england 7 dagar etterpå for og besøke min kjære bestemor som blir 80 og min London<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar