fredag 27. november 2009

God fredags kveld










Først vil eg bare sei at eg vil a spotify, og sånn greie der eg kan sjekke kor mange som har vert innom bloggen min, for det er jo sikkert hundretusenmillionar!!
Anyroad, eg vil ha det.
Og sånn kass blogga eg følge på høgre side av veggen min!
-Help me?!
Eg skal sånn btw slutte og skrive sånne laaaaange blogginnlegg, for eg kjenne at eg nesten ikkje gidd og lese så lange sjøl!

-Gidd du?

Så på skulen idag vart ganske glad når eg vart kåra til klassens forbilde og greier! Folk hadde sagt så masse fiint, "det gjor dagen min"

Sooooo skal eg eg bruke Cyperlink YouCam`en min meir!! Wuhu! Her er nokre bilde fra første photoshoot med ho S, og ahhahahahaha blide fra forge forge helg der eg var rett og slett totalt smashed at eg ikkje hugsa at eg tok bilda engang!
OG omm du vil sjå ein superhot musikkvideo med meg, Sunniva, Helene, Malene, og bestekopisen vår Chole Mhor må du innom http://helenenb.blogspot.com/. Sjekk it out!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar