fredag 13. november 2009

No title


Eg er ferdig med norsk tentamen, og det er gøy. Kl er 13:43, det vill sei at eg vart ferdig med ein ok produsert kåseri om nordmenn sitt forhold til Afrika for ein time siadan. No sitte eg på stolen min forran pcèn og eter rosiner som gjer meg kvalm! Ellers har der gått opp et lys for meg når det gjeld embalasje; Jo no skal dokke høyre noko veldig intresant om at rosinboksen sin embalasje lignar veldig på fyrstikke sin embalasje!USAKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-eg veit, men no kan hende at du seier; "åja hmm, det har eg ikkje tenkt på!"
Eg har null planar for helga, noko som er veldig sjeldent- så eg liker det. Bortsett fra at neste helg er proppa, og det er ting og bursdagfest eg trur eg ikkje har mulighet å bli med på!-det liker ikkje!
No skal eg sjå om det er bilettar til Fame premiera og ettrpå skal eg sjå the incredibels på spasnk!
We speaks!
Åja; For alle dei som er Cole Mohr, H&M og fashion elskarar sjekk ut det nyaste bladet til H&M-winter 09! Fabelaktig!! Du finne bladet på din nærmaste H&M-butikk!

1 kommentar: