søndag 22. november 2009

I dag er det ein bra dag








Ikkje for å vere emo eller nokke, men idag føle eg meg glad, og no meina eg sånn skikkelig glad, noke som eg ikkje har følt på lenge! Først og fremst er pappa og lucky heime, mamma og meg krangla og så begynte vi å le for det var so dumt! (eg ledde godt!) Hadde ein super kveld igår på julebord med Jc og ein kul stund i Førde etterpå!

Jo, som dokke ser i det siste innlegget var eg ikkje heilt posetiv ovenfor Julebord i bygstad, men herregud så feil eg tok, eg har aldri tatt så feil før!!

Vi annkom i maxitaxi, heile oppkjørselen var opplyst med levandes lys, her hadde eg vert før og dansa! Herskapshuset var også pynta med levandelys men det var tulla julelys rundt stolpane, det var rett og slett magisk fint! Så blei tatt imot med drinka i ein kjempe søt litt opppussa kjellerstove med ein brennandes peis. Så fortalte eine av menna (som var partnara<3) om gården. Som dokke sikkert har høyrt er det ein "operagård", og i sommer hadde dei en verdenskjent operasanger, der billettane vart solgte for 500kr (EG TULLA) dei kosta søren meg 5000 kr pr stk!! Og 70 % av publikum var fra sogn og fjordane!?!??! anyways så er gården kjempe kjent, og dei har vert nominert til forskjellige prisa osv!

Sånn rundt kl 8 så blei vi ført opp til spisestova, og sånn seriøst eg fekk følese at vi var dratt tilbake til 1864. Eit kjempe langt spisebord, med ca 20 stola, to lyskroner og eit servis som såg ut som det var titanic bassert! Måtte begynne med bestikke utenfra og jobbe deg innover medan maten blei servert. Det var ein 4-retters måltid og trur eg har aldri smakt nokke så godt! ALT absolutt alt var økologisk, heimelaga eller eksklusivt! Og til kvar måltid fekk vi vin som passa til og han fortlate kor den kom fra osv! Som forret fekk vi kreps med masse som eg ikkje veit namnet på, men det var vertfall champangeslush med!! Til hovudrett fekk vi and, med blåpotet, grønsake og rudvinsaus! (SMAK AND!) Eg drakk i tillegg eit heilt raudvinsgals til hovudretten (OMG EG ER STOLT) Så fekk vi sånn 6 forskjellige osta med pærekompott som smakte sambokka og hasselnøtter duppa i honning! Til slutt fekk vi heimelaga vaniljeis med molte og karamelliserte vallnøtter!! ÅH<3 Eg anbefale vikelig denne plassen, du følte deg som ein prinsesse og vertane var rett og slett fantastiske og plassen er magisk!Den knuse sunnfjordhotel ned i støvlkane i vertfall! Etterpå blei vi ført ned igjen til kjellerstova for meir gratis drikke og heimelaga sjokolade og små kaker, vi prata og eg blei kjent med nokken nye folk! det er jo alltid gøy! Så når maxitaxien kom hadde ge ikkje lyst å gå! Og eg hadde tenkt til og ikkje dra i det heile tatt!! hahahaha, så feil kan man ta!
Når eg kom til førde gikk vi bort til badabing (som var det vanlige) Men det er alltid gøy og sosialisere seg, smile og le! Endte å snakke med ein som surfa på Stad ein god stund, det var gøy og det er kjempe kejkt å snakke med folk eller finne folk fra Førde som surfa! - Så til syvende sist hadde eg ein fantastik kveld!

Akkurat no er været stygt (bombe), men det gjør ingenting! Eg høre på kråkesølv -privat regn, glede meg sjukt til jul, og for all del etter jul! Eg har ingen prøve eg må sånn drastisk øve til og glede meg til i kveld! Meg og S skal gå til førde, dra på peppes for kaffi aka kakao så kino etterpå! - Og når eg kejm heim skal eg gå ein liten tur med lucky!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar