onsdag 11. november 2009

singel-ikkje singel?


"jaaaaa, hei" "Velkommen til jessica sin blogg so tidleg om morgooen(valensfrukosttv)
Ok.
Eg hatar faktumet at bloggen min ikkje er lest av tusen millionar folk (tulla.) Det eg egentlig skulle skrive var; at eg hatar faktumet at når eg skal inn på ein internettside så skriver eg inn facebook.com automatisk-dette likar eg ikkje, eg blir rett og slett fortvila at facebook har hatt ein så stor innflytelse i kvardagen min. DET ER OVERALT, og no tullar ikkje! Bussen heim, så overhørte eg nokon gutar som babla ordet facebook, og akkurat no i dette øyblikk (kl18.48 den 11.1109) så har eg oppdaga at jammen meg ho kari har laga eit spørsmål på spansk som inneholdt ordet "facebook".
Ellers må eg seriøst leve i PENGETABU! For i går fekk eg beskjed at kansskje DV (danseverkstaden) skal på tur til london i vinterferien, hehhahahehahaheha!OMG seriøst, eg dør!!!!!!!!!!!! Eg klaga over at eg vill ut av Førde, så PANG etter jul bli det -london- barcelona- londonigjen- roskilde- gudane veit; et eller anna sydenland- kankje london atter ein gang. Eg kan ikkje sei ordet pengar eingang, men pluss sida opp, eg har ikkje brukt pengar på sjeeeeempe lenge! Skuldar mamma 2 mil, og russebilen 400 000 kr osv. joy and glory! Men pengar er for å bruke (må bare skaffe dei først)

Åj, dette blir eit langt innlegg, har ikkje komt til poenget av overskrifta mi eingang!
Eg synst alle kule barn burde sjekk out musikken til prince og the smiths, dei har vert øvemusikken dei siste to dagane!
MEN JA; singel- eller ikkje singel? huff EG ELSKAR og vere singel no til dags, men hadde likevel vert kult og hatt ein kjæreste, MEEEN når man har kjæreste klagar man som oftast etter nokre månar om at man savnar å vere singel igjen. Så forklaringa skal vere kort, eg og dykk single 5-6 lesarar, elsk å vær singel og nyt det, fram til du finn den som gjer at du ikkje vil vere singel lenger. (Eg trur eg må 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 mil vekk før eg finn ein slik mann)
Gooood luck girls, and peace out spansk lekser ship ohoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar