fredag 6. november 2009

homofileblogger is love

No har eg nett stappa i meg ein heil melkerull og lest homoblogger som er heilt freaking fantastiske! Elskar at dei er opptatt av mote og gidd å leite fram altmulig nytt om moteverden og legge det ut sånn at eg kan lese det!(Dette er nokke eg ofte ikkje gidd, men burde) Eg skal på jobb om akkurat 7 min, og eg skal spele kul musikk sånn at eg ikkje dør, etterpå skal eg nei ikkje på dans (HÆ?? WTF??)eg skal på spenst! Wuhu!! Eg angrar virkelig at eg kjøpte årskort der, eg har jo ikkje tid,! (eller jo av og til) Min spare guru Linn sa faktisk at det var ein dårlig innvestering!! (totalt ening!) men anyroad, eg håpar alle dykk har det bra og ikkje hadde ein historie prøve som så å sei gikk til Uganda!! Eg veit eg ikkje burde bry meg MEN det er litt trist å få sin første karakter som er under 5 i eit samfunnsrelatert fag!!!!! (eg hatar det, men heldigvis telte ikkje denne prøva så masse, så eg trur eg skal overleve uten at eg må kutte meg sjølv!) HOH den var stygg, eg tulla!!!!!
peace out og vær snille i helga ( dette kan dykk tolke sjølv)

2 kommentarer:

  1. Jessica.. wennen. Ikkje ver lei deg, du var flink uansett. Og eg elskar det faktum at du skreiv ANYROAD!!!!

    SvarSlett
  2. Fantastisk sluttsetning. Lars har tørrvittig/koselig/koffert humor altså. Men koselig er han :)

    SvarSlett