søndag 29. november 2009

"vassup! I`m Bruno!"


Eg har eit nytt forbilde, og han kan eg forklare med 1 ord: U-L-T-R-A S-J-U-K, ok det var 2, men men. Lurer du på kven det er?
BRUNO!
"vassup! I`m Bruno!" - elskbart
Ve all know fame is the path to happines, so vhen ze austrian public get all jealous and boycott me, I realize it`s time for bruno to take over ze world!!
Sacha Baron Cohen er den mest modigaste skuespilleren eg veit om ivertfall!

Yesyes, ellers har eg hatt ein skikkelig koslig helg, slappa totalt av på fredag, juleshopping og pizza eting med mamma på lørdag og kakaodrikking med Ina, Marte og Synniva på kvelden. Så idag har eg ikkje gjort noko, det har vert deilig!
Og no hører eg på George Michael-Careless Whisper, hohoho (for moroskyld, eller ikkje?hmmm) og venter på ein nybakt eplekake med MASSE KREM! - eg kjem til å bli feit på krem, eg veit det.

Auf Widerzein!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar