fredag 20. november 2009

Grrrrrrrrrrrrrrr(Jessica gir ondtblikk!)


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
Tirsdag: Du er med på julebord snat?
Jessica: Er det gratis
JC: Ja:)
Jessica, Ok, eg er med!!
Onsdag: Eg får info og tenker: Ok, eg skal til bygstad på Åmot Gård, LANGT INN I HUTTIHAITA, på julebord! Ok, det er fiint der, men man kan ikkje kalle det et julebord!! Vi får ikkje julemat??!?!?!?!?! Vi får AND!! Jessica = Dilemma! Dra ikkje/ dra? IKKJE DRA for eg vart invitert til ho Marta! jeeeeee
Fredag på Jc: Det er nattope, folk forteller meg ka dei skal ha på seg på "julebordet", "eh eg er litt isikker på om eg skal".. "Det er blitt betalt for deg no"
Jessica: seier, Åja.. Ok det blir gøy! I hodet: ¤"##"%#%"%¤"%"&"%¤"¤%"¤#"¤"¤"@@@@@@@dndfdfjfj AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!

No moralpreik: det blir sikkert gøy, man må alltid gjøre det beste ut av situsajsonen man havnar i, og eg har aldri smakt and før så det skal bli skøy!
OG på søndag skal eg på New Moon (eller nuemune, som eg likar og kalle det) med S, det blir skikkelig kos!
Åja, skal vi på peppes og drikke kaffemoca aka kokao før filmen Sunni???
Neste innlegg blir det ka eg ønskar meg til jul! (må tenke først, og siden eg har bare 7min før eg skal jobbe i 6,5 timar skal eg slappe av med face.)
Peace

1 kommentar: