søndag 1. november 2009

Happy Halloween!

Joda, igår var jo det 31. det betyr at eg hadde halloween party med ca 35-40 stk heime hos meg! Eg er overraska! Ingenting blei knust (bare 1 glass), alt gikk egentlig ganske bra og eg hadde det gøy fram til kl 22! For kl 22 bestemte nokon få å drikke seg fjortissssssssssssssssssss! En person spydde utanfor balkongen! (fuck you som åt kantarell igår), ellers hadde eg to bevisst lause gutar i senga mi (som meg, andrea, ina og marte passa på) skulle tatt bilde av dei, var ganske ste der dei låg), ei hylskrikande jente som hadde blitt spydd på (stakkars), jah det var vell det einaste som var gale! ÅJA!! det var nokken som ikkje veit ka et kryss med poletiteip på ein dør betydde, så dei betstemte seg for å gå inn i rommet til mamma- joy.. menmen det var ganske kjekt og eg koste meg med mine homies!!
Men jesus eg ser virkelig forskjell i norsk og engeslk drikke kultur! For når eg var i england og i 18års bursdag til Nick var det ingen ut av dei 40-50 ungdommene som drakk seg så dritafull at dei ikkje visste ka dei heitte, meden her igår med 30 ungdommar var det cirka 7-8 stykk som var shit faced!! synst det er litt rart.. Men for all del ingen fordommar mot norsk drikkekultur!! - alt i alt koste eg meg igår,og eg trur folka som var her gjor det og! Pluss ingen naboklaging! wuhu(naboane elskar meg uansett så) Good times

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar